ייעוץ זוגי בחיפה

כדאי שתפתחו את הראש לגבי ייעוץ זוגי בחיפה, אינכם יכולים לדמיין עד כמה זה יכול לעזור ולשפר את מערכת היחסים הזוגית, ובכלל חיי המשפחה. רבים חושבים כי ייעוץ זוגי חיפה הוא מיועד לאלו שכבר זורקים חפצים אחד על השני… אבל לא, לא חייבים לחכות שהיחסים יגיעו למשבר בשביל לפנות לייעוץ.

מטפל זוגי בחיפה / מטפלת יכולים להעניק טיפול זוגי כאשר ישנם משברים גדולים בחיי הנישואין, אך בהחלט יפה שעה אחת קודם. באמצעות הטיפול ניתן לשפר את התקשורת הזוגית, לסייע לקדם הבנה הדדית ולבנות מערכת זוגיות בריאה וחזקה.

ייעוץ זוגי בחיפה

ייעוץ זוגי בחיפה

אינני יודעת עד כמה זה מגובה בנתונים סטטיסטיים, אך אני בהחלט מרגישה כי בעבר הזוגות שהיו פונים לייעוץ היו אלו שעבורם זה מוצא אחרון לפני גירושין. ואילו היום ישנה פתיחות גדולה כלפי הנושא, וזוגות רבות פונים אל הטיפול על מנת לרכוש כלים לשיפור התקשורת הזוגית ולהתמודדות עם קשיים שונים בחיי הזוגיות.

וחשוב לציין כי קשיים בחיי הזוגיות הם הדבר הכי טבעי בעולם. אין ספק כי זוגיות רבת שנים היא דבר מאתגר, אשר צפוי לעמוד למבחנים רבים לאורך השנים. כך שבאמת אין לכם מה להתבייש אם פניתם אל מטפל זוגי בחיפה.

הזכרתי את ה“מבחנים“ של מערכת הזוגיות, ואלו יכולים להיות אירועים שונים המתרחשים במהלך החיים כמו משברים אישיים של אחד מבני הזוג, המשפיעים על הקשר הזוגי; אירועי חיים כמו לידה של תינוקות והאחריות ההורית, או חס וחלילה אבדן במשפחה. ובאמת שאלו הם רק קצה המזלג של הסיטואציות שהן חלק מהחיים.

מצד אחד סיטואציות אלו עשויות לערער ולטלטל קשר זוגי. אך מצד שני קשר זוגי חזק מסייע לעבור את קשיי החיים בצורה טובה יותר. כך שהבחירה בייעוץ זוגי בהחלט משתלמת.

באמצעות טיפול זוגי ניתן לעזור לזוגות העוברים משבר להחזיר את האיזון לחייהם, כמו גם לחזק את הקשר הזוגי לקראת כל משבר עתידי. כך ניתן לבנות מערכת זוגיות טובה וחזקה שיש בה צמיחה הדדית.

ייעוץ זוגי חיפה

ייעוץ זוגי חיפה

מי מאיתנו לא חווה איזה משבר ביחסי הזוגיות. לפעמים זה היה משהו נקודתי, ולפעמים משבר ארוך וממושך. במקרים רבים זוגות גוררים רגליים, וממשיכים בשגרת החיים, כאשר בפועל הסדק רק הולך ומתרחב. וזוגות מסוגלים להמשיך ככה שנים רבות. ולא תמיד אתם מודעים לכוחות הפועלים עלינו והדינמיקות היוצרות את אותו הריחוק.

דווקא באמצעות ייעוץ זוגי בחיפה ניתן להבין יותר את עצמינו ואת בני זוגנו, וכך את הדינמיקות והכוחות הפועלים. לפעמים אפילו אותם הגורמים שגרמו לנו למשיכה אל בני הזוג, הם דווקא הגורמים המרחיקים אותנו. באמצעות הטיפולים הזוגיים ניתן להבין יותר טוב את כל הכוחות והדינמיקות, ובכך לקדם את ההבנה ולחזק את הקשר.

ההמלצה שלי היא לא לגרור רגליים ולא להשלים עם תהליך ההתרחקות ההדדי. אתם תמיד יכולים לפנות אל פסיכולוגית קלינית בחיפה העוסקת בטיפול זוגי, ולקבל סיוע כבר בשלבים המוקדמים של היווצרות הריחוק הזוגי.

אולי דוגמה זו או אחרת שהבאתי בפניכם אינה בהכרח מתארת את התחושות האישיות לגבי הקשר הזוגי. בסופו של דבר כל מקרה הוא שונה. וזוהי גם הסיבה מדוע יש לפנות לייעוץ, הרי את התשובות לבעיות לא תמצאו בקריאת מאמר זה או אחר.

מטפל זוגי בחיפה

ישנם מטפלים ומטפלות המעניקים ייעוץ זוגי חיפה ואתם חופשיים לבחור את המטפל או המטפלת שאיתו / איתה תרגישו בנוח. הניסיון המקצועי הוא תנאי ראשון, אך כמובן שאתם צריכים לתת מקום לתחושות הבטן שלכם. לכן תוכלו להתחיל מפגישת הכרות ותיאום ציפיות לגבי הטיפול.

אני מאמינה כי שיפור הזוגיות הוא מטרה ראויה, היא דורשת מחויבות לשינוי אישי, אך זוהי עבודה ששכרה בצידה. כך תוכלו לשפר את חייכם האישיים וחייכם המשפחתיים. אך לא תמיד אנו רואים את הנכונות ההדדית, ולעתים יש לבחון בצורה אמיצה את הפתרון המתאים עבור בני הזוג.

ייעוץ זוגי בחיפה הוא מסע משותף, הנעשה עם שני בני הזוג יחדיו. זהו עיקרון חשוב בו כל מה שנאמר משותף בין שני בני הזוג. איננו רוצים ליצור סודות ודברים שנאמרים מאחורי הגב, זה רק מחליש את הטיפול ופוגע בקשר הזוגי.

מטפל זוגי בחיפה

פסיכולוגית קלינית בצפון

בין אם אתם מתמודדים עם קשיים בחיי הזוגיות, או כל בעיה אישית אחרת, אתם מוזמנים לפנות אל פסיכולוגית קלינית בצפון. אני עובדת עם מגוון שיטות טיפוליות ומעניקה מענה למצבים שונים לרבות טיפול בחרדה חברתית, טיפולי EMDR ועוד.

פסיכולוגית בחיפהכתובת הקליניקה בקישור

 

השינוי מתחיל כאן!
ייעוץ זוגי בחיפה
גילה זילברמן היא אחת מבין פסיכולוגים המוכרים בתחום.
היחוד של גילה בין פסיכולוגים קליניים הוא שגילה משלבת שיטות שונות יחד עם ניסיון עשיר וידע רב.
ליווי מקצועי ורגיש
בקליניקה או טיפול פסיכולוגי Online דרך ה"זום"

מגיעה לך שיחת יעוץ ראשוני ללא עלות להתאמת הטיפול המושלם עבורך

פתיחה
1
שלום
שלום וברכה,
איך אוכל לעזור?
Call Now Button דילוג לתוכן