טיפול פסיכולוגי בזום

טיפול פסיכולוגי בזום הוא דבר המתאפשר לנו כיום בזכות טכנולוגיות האינטרנט. ואין ספק כי האפשרות לקיים טיפול נפשי אונליין מביאה איתה יתרונות רבים ויכולה לתת מענה למצבים רבים. האם טיפול פסיכולוגי און ליין הוא הדבר האידאלי? לא בהכרח, עדיין לא חלפו הימים בהם מגיעים לבקר אצל פסיכולוגית בצפון.

טיפול פסיכולוגי בזום

טיפול פסיכולוגי בזום

שירותים רבים נעשים היום באמצעות האינטרנט. בעשרים השנים האחרונות עברנו מהפכה של ממש, ודברים שפעם היו דמיוניים הם היום חלק משגרת היום יום שלנו.

בעבר לא יכולנו לדמיין טיפול נפשי באמצעות האינטרנט, אך הטכנולוגיות הבשילו לרמה שכזו המאפשרת לנו לנהל שיחות ווידאו. כל אחד יכול לעשות זאת מכל מקום, ואין צורך להשקיע בטכנולוגיות מיוחדות. ניתן לעשות זאת באמצעות המחשב הנייד או הטלפון החכם, דברים הזמינים לרוב האנשים.

באמצעות האינטרנט אנו יכולים להעניק מענה למצבים מיוחדים, ומראש ניתן לציין כי זה לא חייב להיות תחליף לפגישה פנים אל פנים, אלא תוספת המעניקה ערך מוסף לטיפול. אך במקרים בהם ניתן לא לקיים פגישה, טכנולוגיות האינטרנט יספקו לנו אלטרנטיבה טובה.

טיפים לטיפול נפשי באמצעות האינטרנט

אמנם ניתן ליהנות מאינטרנט בכל מקום, אך טיפול פסיכולוגי הוא שונה באופיו משיחות אחרות. לכן לא בטוח כי בית הקפה הוא מקום מתאים. רצוי למצוא סביבה נעימה ואינטימית שבה תוכלו לנהל את השיחה בצורה חופשית, ללא הסחות וללא הפרעות.
לצורך טיפול נפשי אונליין הקפידו על סביבה שקטה, כך שתוכלו לשמוע ולהישמע בצורה ברורה.
ניתן לקיים את השיחות באמצעות סקייפ / זום ואלו זמינים בכל מכשיר טלפון חכם. אך אנו ממליצים להעדיף מחשב או טאבלט בעלי מסך גדול. כך יהיה ניתן לנהל את השיחה באווירה יותר נעימה, הקרובה יותר לחוויה של פגישה אישית עם פסיכולוגים.

טיפול פסיכולוגי און ליין

טיפול פסיכולוגי און ליין

אז מהם היתרונות של טיפול פסיכולוגי בזום?

בעזרת הזום ניתן לקיים את השיחות מכל מקום, דבר המעניק נוחות גדולה יותר למטופלים. זה לא רק יותר נוח, זה גם חוסך הרבה מאוד זמן. בימינו שבהם פקקי תנועה ישנם כמעט בכל שעה, וחנייה היא מצרך נדיר, בהחלט ניתן להעריך את האפשרות של קיום מפגשי זום. זה יכול להיות פתרון מעולה להורים המקדישים זמן רב לחיי המשפחה ואין להם הרבה זמן פנוי, אנשיי קרירה עסוקים וסטודנטים.

טיפול פסיכולוגי און ליין גם הפך להיות רלוונטי מאוד בימים אלו של לחימה (מלחמת חרבות ברזל). לא רק שבעקבות המלחמה רבים מתמודדים עם לחץ נפשי ואף מקרים של פוסט טראומה, במקרים רבים יש להם בעיה של ממש להגיע אל הקליניקה. למשל ישנם אנשים שפונו מביתם, או שגרתם הופרה בגלל נסיבות הקשורות למלחמה, ואין ביכולתם להגיע לקליניקה.

עוד ציבור שיכול ליהנות מטיפול פסיכולוגי באינטרנט הוא ישראלים הנמצאים בחוץ לארץ. ישנם הרבה ישראלים השוהים בחו“ל לתקופות ארוכות, בין אם זה טיול ארוך או רילוקשיין. אמנם גם בחו“ל ישנם פסיכולוגים היכולים לסייע, אך ברור כי קל ונעים יותר לקבל טיפול פסיכולוגי בשפת האם. גם אם שולטים היטב בשפות זרות, לא תמיד ניתן לקיים שיחה קולחת ואינטימית. ולא רק השפה, יש כאן גם עניין תרבות ומנטליות, הרי לכו תסבירו לפסיכולוגית מסיאטל על החרדות שלכם בעקבות אזעקות הטילים.

עוד מקרה הוא אנשים הסובלים מבעיות אשר אינן מאפשרות להם לצאת מביתם, ואלו יכולות להיות נכויות פיזיות וגם נפשיות.

טיפול נפשי אונליין

באמצעות טיפול פסיכולוגי בזום אני יכולה להרחיב את מגוון המקרים והמצבים בהם אני יכולה להעניק סיוע נפשי. זהו כלי חשוב ויש לברך עליו, אך יחד עם זאת אינו מתאים לכל מקרה. לכן אני ממשיכה לקבל מטופלים אצלי בקליניקה הנמצאת בחיפה.

ישנם מקרים בהם נדרש יותר מטיפול נפשי, כמו למשל מכורים לסמים הנדרשים לטיפול רב מערכתי הדורש שיתוף פעולה של מספר אנשי מקצוע. והאופי של טיפול נפשי מקוון פחות מתאים למצבים אלו.

טיפול נפשי אונליין

בכל שאלה או ספק תוכלו ליצור איתי קשר ונוכל לבחון האם טיפול נפשי אונליין הוא אכן המסגרת המתאימה עבורכם.

שמי גילה זילברמן, פסיכולוגית קלינית בצפון העוסקת בפסיכולוגיה דינמית ומגוון שיטות טיפוליות. במסגרת הטיפולים השונים בקליניקה אני עוסקת בהדרכת הורים, טיפול בחרדות, טיפול בשיטת EMDR, טיפול התנהגותי קוגניטיבי (טיפולי CBT), התמודדות עם סרטן ומחלות ועוד מגוון בעיות וקשיים נפשיים.

פסיכולוגית בחיפה – גילה זילברמן כתובת הקליניקה בקישור

השינוי מתחיל כאן!
טיפול פסיכולוגי בזום
גילה זילברמן היא אחת מבין פסיכולוגים המוכרים בתחום.
היחוד של גילה בין פסיכולוגים קליניים הוא שגילה משלבת שיטות שונות יחד עם ניסיון עשיר וידע רב.
ליווי מקצועי ורגיש
בקליניקה או טיפול פסיכולוגי Online דרך ה"זום"

מגיעה לך שיחת יעוץ ראשוני ללא עלות להתאמת הטיפול המושלם עבורך

פתיחה
1
שלום
שלום וברכה,
איך אוכל לעזור?
Call Now Button דילוג לתוכן