פסיכולוגים מומלצים בחיפה

אם חיפשתם פסיכולוגים מומלצים בחיפה, ניתן להניח כי אתם מתמודדים עם איזה קושי נפשי וזקוקים לעזרה. חיפוש אחר פסיכולוג חיפה הוא כבר הצעד הנכון לעשות, לפעמים נדרש אומץ מסוים בשביל לדעת לבקש עזרה. אך לשמחתנו כיום ישנה מודעות גדולה, ואנשים רבים מבינים כי טיפול פסיכולוגי חיפה יכול לעזור לכל אחד ואחת מאיתנו לעבור רגעים קשים בחיים או להתמודד עם בעיות שונות. ובשורה התחתונה זוהי יכולה להיות הדרך שתסייע לכם להגשים את עצמכם ולחיות חיים טובים יותר.

וחשוב לזכור כי כל אחד מאיתנו יכול להתמודד עם קושי מסוים בחייו, או לפחות ברגע מסוים של חייו. הדחקת בעיות וניסיון לברוח מהן, דבר שלא אחת אנשים עושים, עלולה דווקא להחמיר את הבעיה.

טיפול פסיכולוגי חיפה

פסיכולוג חיפה

בעיר חיפה ואזור הקריות ניתן למצוא אנשי מקצוע רבים, ביניהם פסיכולוגים ופסיכולוגיות המעניקים מענה לאינספור בעיות אשר נוגעות לכל אחד מאיתנו.

לעתים אלו הם פסיכולוגים העוסקים בתחום הייעוץ הזוגי או טיפול זוגי בצפון. פסיכולוגים אלו יודעים לתת סיוע לזוגות המתמודדים עם קשיים בחיי הזוגיות, דבר שקורה לכולנו. שחיקה בחיי הנישואים היא דבר טבעי, ושימור הזוגיות לאורך שנים הוא אחד האתגרים הגדולים של חיינו. כך שאין בושה לפנות אל פסיכולוג בחיפה או פסיכולוגית בחיפה העוסקים בטיפול זוגי.

אלו מביאים איתם כלים רבים המאפשרים לבני הזוג לעבוד ביחד, וגם לחוד, ולהבין את הצרכים הרגשיים של עצמם ושל בני ובנות הזוג. ומכאן לבנות קשר טוב יותר.

ולא רק טיפול זוגי, במקרים רבים טיפול פסיכולוגי חיפה הוא טיפול משפחתי או הכוונה להורים. ישנם אנשים שחושבים כי פונים אל פסיכולוג רק כאשר יש ”בעיות“. אך מהן בעצם בעיות? האם אנו חייבים להגיע למצבים קיצוניים בטרם נפנה לשירותים פסיכולוגיים? או האם מוטב להשקיע בכישורי הורות וחיזוק הקשרים המשפחתיים על מנת לבנות את החוסן הנפשי? אני חושבת שהתשובה ההגיונית ברורה למדי.

פסיכולוגים מומלצים בחיפה

טיפול פסיכולוגי חיפה

כל אחד פוגש קושי בחייו, ולמעשה יותר מקושי אחד. זה יכול לפגוש אותנו בילדות ובגיל הנעורים, וזה יכול לפגוש אותנו בגילאים מאוחרים. אך האמת שזה מלווה אותנו לכל אורך הדרך. בחיים ישנם הרבה רגעים של התמודדות, וישנם גם רגעים שבהם אנו צריכים עזרה.

אין רשימה סגורה של בעיות שאדם יכול לפגוש בחייו, אך אנו בהחלט מבינים היום את נפש האדם בצורה טובה יותר ויודעים לתת מענה לבעיות שונות. לפעמים אנו נזקקים לטיפול נקודתי, ולפעמים מדובר בדרך ארוכה.

במסגרת השירותים שאני מעניקה במרפאה יצא לי לפגוש אנשים רבים, ולעסוק בתחומים רבים הכוללים : אונ עם חרדות, הפרעות אכילת יתר, קשיי קליטה והגירה, התמודדות עם שכול ואבדן, התמודדות עם סרטן ומחלות קשות ועוד מקרים רבים אחרים.

בכל בעיה ניתן לקבוע פגישה ואקבל אתכם אצלי בקליניקה. כאן באווירה נעימה נוכל לדבר ולהכיר. כך נוכל להבין מהן הבעיות ואיזו תכנית טיפולית ניתן להציע. אני פסיכולוגית קלינית ופסיכולוגית דינמית, ומנוסה במבחר שיטות טיפול לרבות טיפול CBT בחיפה.

ביקור בקליניקה הוא הדבר המומלץ ביותר, אך במקרים בהם יש צורך ניתן גם לתת מענה באמצעות טיפול פסיכולוגי אונליין. שירות זה נותן מענה לאנשים בעלי בעיות התניידות, אנשים המתגוררים במקומות מרוחקים, ישראלים החיים בחו“ל ורוצים טיפול בעברית ועוד.

פסיכולוגים מומלצים בחיפה

כאשר מחפשים טיפול פסיכולוגי חיפה, ישנן אפשרויות רבות למטפלים באזור. כאשר תחפשו פסיכולוג חיפה או פסיכולוגית בצפון, אתם בוודאי תיתקלו בכל מיני שיטות כמו EMDR, טיפול קוגניטיבי – התנהגותי, פסיכולוגיה קלינית ופסיכולוגיה דינמית.

אתם עשויים להיות קצת מבולבלים ולא לדעת איזה טיפול מתאים עבורכם. וכאן בא לידי ביטוי היתרון שלי – אני משלבת מגוון שיטות טיפול, ויש לי יכולת להעניק לכל אחד את הגישה הטיפולית המתאימה עבורו.

פסיכולוג חיפה

כאשר מחפשים פסיכולוג בצפון או פסיכולוגית בקריות, אפשר לחפש המלצות. ואכן מובן מדוע אנשים מחפשים אחר פסיכולוגים מומלצים חיפה, אך חשוב להגיד כי פסיכולוג הוא אינו טכנאי מזגנים שבא לתקן משהו והולך.

הכוונה שלי היא שטיפול פסיכולוגי הוא עבודה הדורשת זמן, ודורשת בניית יחסי מטפל – מטופל. לכן בין אם בחרתם בי, או בחרתם במטפלים אחרים, חשוב שתקשיבו לתחושות הבטן שלכם. חשוב שתרגישו בנוח לשבת ולדבר, ולהיפתח.

יש לכם שאלות? מתעניינים ולא בטוחים? אפשר להתחיל בפגישת היכרות.

מפת הגעה

 

השינוי מתחיל כאן!
פסיכולוגים מומלצים בחיפה
גילה זילברמן היא אחת מבין פסיכולוגים המוכרים בתחום.
היחוד של גילה בין פסיכולוגים קליניים הוא שגילה משלבת שיטות שונות יחד עם ניסיון עשיר וידע רב.
ליווי מקצועי ורגיש
בקליניקה או טיפול פסיכולוגי Online דרך ה"זום"

מגיעה לך שיחת יעוץ ראשוני ללא עלות להתאמת הטיפול המושלם עבורך

פתיחה
1
שלום
שלום וברכה,
איך אוכל לעזור?
Call Now Button דילוג לתוכן